Potvrďte, že vám bylo 18 let

a vyjádřete se k nastavení cookies. Chystáte se vstoupit na stránky www.Sexshop-Erotic.cz s erotickou a sexuální tematikou. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies.

Kliknutím na tlačítko “OK” potvrzuji, že mi již bylo více než 18 let!

a souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

tel: +420 774 305 098 Po-Pá 9:00 - 16:30


» Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Než se rozhodnete nám zavolat, zkuste svou odpověď najít tady.

Otázky a níže odpovědi:

  • Jak mohu nakoupit?
  • Jakým způsobem mohu zboží objednat?
  • Musím se u nákupu registrovat?
  • Jaká je cena za dopravu?
  • Jakým způsobem mohu u vás zaplatit?
  • Balíte zásilky diskrétně?
  • Je možný osobní odběr zdarma?
  • Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si termín pro vyzvednutí zásilky prodloužit?
  • Otázky o erotickém zboží
  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?
  • Co dělat, když erotická pomůcka přestala fungovat?
  • Jsou naše erotické pomůcky zdravotně nezávadné?
  • Jak se starat o erotickou pomůcku?
  • Jak reklamovat zboží?
  • Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?
  • Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen. Jak mám postupovat?
  • Kam reklamované zboží zaslat?
  • Máte kamennou prodejnu? Můžu si zboží vyzvednout ještě dnes?
  • Nepřišel potvrzující email. Co můžu udělat?
  • Jak vybrat balík z alzaboxu
  • Jak fungují QR Platby?
  • Máte další dotazy?

Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží si můžete objednat přes e-shop www.Sexshop-Erotic.cz, telefonicky na +420 774 305 098, přes e-mail info@sexshop-erotic.cz. Pokud si nebudete vědět rady, rádi vám pomůžeme při tvorbě objednávky nebo při výběru zboží. Neváhejte nás kontaktovat. Zde najdete podrobný postup, jak u nás nakoupit.

Musím se u nákupu registrovat?

V našem e-shopu můžete provést jednorázový nákup bez registrace, ale jako registrovaný zákazník budete zařazeni do našeho slevového programu, kde můžete získat slevu až 10 % na vaše nákupy.

Jaká je cena za dopravu?

Zde se dozvíte všechny ceny a způsoby dopravy zboží, které vám momentálně nabízíme.

Jakým způsobem mohu u vás zaplatit?

Všechny způsoby, jak na našem e-shopu zaplatit, najdete zde.

Balíte zásilky diskrétně?

Všechny zásilky balíme naprosto diskrétně! Všechny kartonové krabice i lepící pásky jsou bez označení erotický obchod, sexshop. Odesílatelem je RomanZaNet s.r.o. Zde se podívejte, jak vypadá námi zabalená diskrétní zásilka.

Je možný osobní odběr zdarma?

Zboží si můžete zdarma vyzvednout na výdejním místě v Ostravě Adresa výdejního místa (nemáme kamennou prodejnu), takže vyzvednutí je možné 24 hodin po objednání. Objednejte si své zboží, my vás budeme diskrétně emailem (telefonicky) informovat, kdy si můžete zboží vyzvednout (jede to přes zásilkovnu). O možnosti vyzvednout zásilku budete vždy předem informování pomocí SMS a nebo na vybraných pobočkách Zásilkovny, tam je to podmíněno objednávkou nad 999 Kč.

Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si termín pro vyzvednutí zásilky prodloužit?

Pokud si přejete prodloužit termín pro vyzvednutí zboží a vybrali jste si výdejní místo některého z našich smluvních přepravců, kontaktujte prosím jejich zákaznický servis.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?

Ano jistě, ze zákona můžete odstoupit od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej. Z hygienických důvodů nelze vrátit nebo vyměnit erotické pomůcky s porušenou ochrannou fólií, obalem nebo hygienickou pečetí. Spodní prádlo nesmí být znečištěné a nesmí mít odtrženou nebo poškozenou originální visačku.

Co dělat, když erotická pomůcka přestala fungovat?

Nejprve prosím zkontrolujte stav baterií, produkty s vestavěnou baterií dobijte do plna. U některých výrobků může dojít zmáčknutím určité kombinace tlačítek k uzamčení produktu. Před odesláním produktu na reklamaci s vámi rádi projdeme možné důvody, proč výrobek nefunguje. Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hodin na 774 305 098, na online chatu nebo nám napište na email Nefunkční zboží zašlete k reklamaci v souladu s reklamačním řádem.

Jsou naše erotické pomůcky zdravotně nezávadné?

Námi prodávané erotické pomůcky jsou vyrobeny ze zdravotně nezávadných materiálů. Spolupracujeme s profesionály v oboru, a proto nabízíme kvalitní zboží se zárukou původu.

Jak se starat o erotickou pomůcku?

Po každém použití je vhodné erotickou pomůcku minimálně omýt vlažnou mýdlovou vodou. My doporučujeme po každém použití ošetřit pomůcku dezinfekčním prostředkem a poté ji uskladnit na suché místo, kde ji budete mít zase rychle po ruce. Jak správně vybrat a používat erotické zboží?

Dodaný výrobek nefunguje. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu. Reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, k maximální spokojenosti zákazníka.

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození přepravního obalu, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenat důvod nepřevzetí. Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v přepravním protokolu přepravce. Doporučujeme uvést formulaci: Přebírám s výhradou!

Kam reklamované zboží zaslat?

Reklamované zboží zasílejte na adresu: Erotické zboží na výměnu nebo reklamaci zasílejte bez dobírky na adresu: RomanZaNet, s.r.o. Sokolská třída 2539/63, 70200, Moravská Ostrava. Pokud chcete odstoupit od smlouvy nebo reklamovat zboží, doporučujeme stáhnout tento formulář a přiložit do balíku se zbožím. Formulář pro reklamaci a vrácení zboží Reklamační formulář (PDF)

Máte kamennou prodejnu? Můžu si zboží vyzvednout ještě dnes?

nemáme kamennou prodejnu, jenom výdejní místa (zásilkovna). Zboží si můžete vyzvednout od druhého dne (informovat vás budeme emailem). V Ostravě si můžete vyzvednou zboží diskrétně zdarma adresa níže.. Objednejte si na našem sexshopu své zboží, my vás budeme diskrétně emailem a pomocí SMS informovat, kdy si můžete zboží vyzvednout.

výdejní místo v centru Ostravy:
1) Optika u Stodolní (zásilkovna) Nádražní 343/31, 702 00, Ostrava
Otevírací doba: Po–Pá 08:30–12:00, 13:00–17:00

Vše je 100% Diskrétní. Jiné místo k vyzvednutí v Ostravě použijte formu dopravy zásilkovna

Nepřišel potvrzující email. Co můžu udělat?

podívejte se nejprve do spamu, pokud tam potvrzující email nenajdete, mohli jste zadat špatný email do objednávky, kontaktujte nás.

Jak vybrat balíček z alzaboxu

Vyzvednutí balíku bez dobírku. Problémy s kódem pro vyzvednutí. Nevíte, jak zadat kód pro vyzvednutí. Kód se nepodařilo ověřit. „Něco se pokazilo“ Nelze vyzvednout – neuhrazená dobírka. Návod naleznete v sekci osobní odběr Balíkovna

Jak fungují QR Platby?

Platba QR kódem. Návod jak vygenerovat QR kód a jak platit. Platba QR kódem je jednoduchá, rychlá a bezkontaktní. Jakmile zákazník s pomocí bankovní aplikace oskenuje QR kód, který mu obchodník ukáže, stačí následně transakci potvrdit a je zaplaceno. Přihlaste se do svého mobilního nebo internetového bankovnictví a zvolte účet, ze kterého chcete provést platbu. Klikněte na ikonu QR platba, vyfoťte QR kód pomocí mobilu nebo jej načtěte ze souboru. Automaticky se vám otevře předvyplněný příkaz.

Máte další dotazy? Neváhejte nás kontaktovat!


 

ZWE5YT